För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 24 februari 2015

Me myself and I

Det blir bara värre och värre...

Hetsen att synas och höras når nya höjder.

Numera är det ju till exempel ganska vanligt att folk lägger ut bilder på Facebook medans dom sitter i bilen och kör...

Hur är man funtad egentligen när man ligger och kör i 190 på vintern och samtidigt sitter och fotar för att skryta om det? Förbannade idiot! Det är nästan så att man hoppas att det ska springa ut en älg framför bilen... Det naturliga urvalet...

Finns ju även dom som fotar termometern på instrumentbrädan varje gång temperaturen avviker från det som anses vara normalt. Detta är ju dock mer onödigt än idiotiskt men ändå.

Jag fotade förvisso instrumentbrädan i gamla 68 en gång men det var för att den visade -85 grader... Och jag stod stilla då :)

Det roligaste är ändå de härliga bortförklaringar man får när man påpekar deras idioti... Nä det var min passagerare som höll upp kameran mitt framför mina ögon när jag körde. 

Dra den om Rödluvan också så ska vi se om jag tror på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar