För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 14 februari 2015

Provokation

Nu har jag fattat hur man får läsare till sin blogg...

Det är så dom stora bloggarna gör. De hoppar på nån stackars målgrupp och sen sprider det sig som en löpeld hos de som känner sig träffade.

Mitt föregående inlägg är hur som helst uppenbarligen en infekterad fråga och en massa småbarnsföräldrar har synpunkter på mina argument.

Det tycker jag om för diskussioner och konstruktiv kritik föder nya tankar och jag behöver ju få lära mig massor om föräldraskap så jag suger åt mig allt...

Fortsätt med det ni som har erfarenhet.

Dock är jag ju lite fundersam på att så många, både föräldrar och icke sådana tar åt sig hårt av tanken på att den heliga vabben kan vara offer för fusk...

Om det nu är så att systemet är helt fritt från fusk, vilket isåfall gör det till det enda system i hela universum som är fritt från fusk, så kan man ju undra varifrån denna upprördhet när man berör ämnet kommer ifrån?

Antagligen för att en ickeförälder inte ska komma här och komma med insinuationer...

Nä men jag har minsann aldrig fuskat! Med andra ord är det ingen som fuskar!

Hmmm....

För övrigt var ju föregående inlägg dessutom baserad på tankar kring artikeln som Jenny Strömstedt skrev i Expesten så det var ju inte mina idéer från början.

Hur som helst är jag tacksam över att diskussion uppstår. Jag gillar att lära mig nya saker! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar