För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 21 januari 2019

Kung Bore har kopplat grepp

Vargavintern är här

Det mest irriterande med detta är inte att termostaten i min bil är trasig vilket gör att man sitter och halvfryser.

Det mest irriterande är inte heller klimattomtar som tror att den globala uppvärmningen är en bluff bara för att det är kallt ett par månader.

Det mest irriterande är inte heller att pelletsförrådet töms i en oroväckande rask takt. Det är ganska irriterande men det finns en sak som är värre.

TERMOMETERDÅRARNA

Alla dessa idioter som måste envisas med att lägga ut bilder på sin förbannade termometer så fort temperaturen understiger 25 minusgrader.

Ja tack jag vet att det är kallt pucko. Och nej. Jag känner inget medlidande med dig bara för att just du råkar vara värst...

Jag blir mest bara irriterad när hälften av alla poster på FB innehåller en digital termometer.

Nu är det säkert nån som erinrar sig att även jag har fallit för den frestelsen några gånger.

SOPA FRAMFÖR DIN EGEN BRO!

Men jag anser ju att det är skillnad att fota en termometer som typ visar +22 när det i verkligheten är -27. Det är liksom inte samma sak för då är syftet inte att konstatera det som alla redan visste.

Det är kallt ute. Bit ihop och håll käften. Och ta för fan inte fram kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar