För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 15 januari 2019

Pastabacken II

2012 skrev jag ett inlägg om bristerna på Pastabacken som än idag är det i särklass mest lästa inlägget på Mummelbloggen.

Jag anser mig vara skyldig en uppföljning av det något kritiska inlägget

Även om jag numera inte är där så ofta eftersom jag har flyttat till samhällets avträde så har det inte undgått mig att förbättringar inom de områden jag kritiserade har skett.

Huruvida det var Mummelbloggens förtjänst låter jag vara osagt...

Pastabacken har fått ett uppfräschat yttre som "andas" mer italienskt medan man har bevarat det inre mer intakt. Smart drag att bevara restaurangens själ. Att modernisera för mycket invändigt vore en katastrof.

Numera finns även en fräsch hemsida med MENY!

Sammantaget så har betyget gått från 4.9 till 5.0!

Till min näthatare: Ja. I det här inlägget var jag inte arg eller provocerande. Finns fan inget att gnälla på :) Varsågod att gnälla på det du din bitterfitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar