För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 1 december 2011

Ellens nya knä

Idag var dagen då jag äntligen skulle få klippa mej!

Jag är väldigt lurvig just nu så det behövs verkligen.

Fast nä

Som vanligt så satte mitt liv käppar i hjulet. Först skulle jag hämta Toyotan som jag bekvämt nog hade ställt i garaget för att den skulle vara varm. Jo den var varm, men jag blev kall.

Ty jag insåg när jag kom fram till garaget att jag inte hade någon nyckel till garageporten...

Och den visste jag inte var jag hade förlagt, så jag fick ta en bulle till växeln.

Men där var den inte heller


Visade sig att den hela tiden legat på hatthyllan... Suck.

När jag sedermera lyckats få tag i min bil var det för sent att åka till Martina, och jag hade ändå inte tid eftersom jag fick spendera halva förmiddagen med att jaga rätt på en bälg till 68.

Ellens nya knä

Det högra börjar bli oroväckande svagt, och det finns inga begagnade att få tag på så jag får köpa ett nytt. Tur i allafall att jag slipper anlita Åke för jobbet, där blir man ju ruinerad...

Suck vilken tung start på dagen... Dock ser det ljusare ut nu!!!

Jag har bokat Aruba!!!

den 30 januari lyfter jag mot varmare breddgrader och mörk choklad.

Till dig som lämnar bitska kommentarer om mitt företag och mina drömmar: Jag tänker inte publicera sånt förrän du törs tillkännage vem du är, och du är garanterat bara en avundsjuk fluktare som inte törs följa ditt hjärta!!!

Råtta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar