För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 23 december 2011

Julfläsk

Den fruktansvärda julstressen har så smått börjat lägga sig.

Nu har faktiskt julstämningen börjat infinna sig... Även om det gråa slaskvädret gör sitt för att förstöra känslan. Den så kallade skrapbilen är inte här och för ovasen, antagligen för att allt det vita helvetet har regnat bort.

Fläsket har också börjat infinna sig igen. En snittsömn på 10 timmar per vecka kombinerat med alldeles för mycket julskinka och framför allt godis är ju ingen ultimat diet direkt.

Men efter nyår ska jag ta itu med det. Då har jag ju en månad på mig att komma iform lagom till strandsäsongen :)

Och det ser lovande ut, för då har alla bortskämda slavar kanske tid att börja jobba igen så att man får vara lite ledig... Har ju en hel del att stå i om jag ska hinna med allt. Ligger ju dessutom två veckor efter med bokföringen i dagsläget, fast en veckas bilfrihet borde göra susen. Jag kan vara jävligt effektiv när det kommer till kritan...

Erbjudandet kvarstår om nån vill hänga med till Aruba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar