För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 20 december 2011

Princesstårta

Som vanligt så hade jag min plan klar.
Efter en vansinnesvecka skulle jag vara ledig i tre dagar. Fixa lite med lägenheten, städa, slipa och dona.

Men ni vet väl hur jag är. Moa ville att jag skulle sitta i växeln på måndag morgon och snäll som jag är så ställer jag ju upp... Sen hade jag som vanligt ingen lust att vara hemma så jag fastnade på kontoret.

Inte så underligt

För våran nattugglevikarie hade tagit med sig popcorn och en princesstårta! Och i väntan på att den skulle tina gick klockan så fort att jag tyckte att det inte var nån större vits att gå och sova några timmar eftersom jag ska tvätta klockan sex.

Nu tycker ju vissa att jag inte har nåt liv för att jag sitter här, men det är ju det här som är mitt liv!

Och var egentligen ligger felet i att hellre spendera sin tid med vackra flickor än att ligga ensam i sängen och såsa?

Dessutom har jag ju hunnit sitta och fundera lite över körrutterna inför julhelgens färdtjänstrally runt Norrbotten. Det kommer att bli kaos ändå, det är inget tvivel om det.

Men nu har jag i allafall dragit mitt strå till stacken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar