För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 19 april 2019

Lagen om alltings jävlighet 1,2 eller 7.

Jag har med allra största sannolikhet redan använt den här rubriken ett antal gånger men eftersom jag inte ids kolla igenom alla inlägg så garderar jag mig genom att skriva 1,2 eller 7. För fler än sju gånger har jag inte berört ämnet. Även om man drabbas av denna lag snart sagt varje dag...

Jag skulle ju bara byta ut plattorna i hallen eftersom  några hade gått sönder. Och det gick hur bra som helst att få bort de gamla plattorna.

Ända tills de 2 sista raderna. Helt plötsligt satt plattorna som gjutna i golvet. Helt sonika för att de var gjutna i golvet... eller rättare sagt i kabeln till golvvärmen.

Hade förstås på känn att golvvärmen skulle kunna ställa till problem och där hade jag ju rätt :)

Nåväl. Bara att skaffa lite cement och börja gjuta om det. Så fort jag har fått bort det gamla då förstås. Nästa år låter som en rimlig tidsplan...

Puh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar