För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 10 april 2019

Ocker och socker

Jag var fullt medveten om att det kostar 2,5£ att köra över Dartfordbron utanför London och jag hade tänkt gå in och betala avgiften sen men i semestervimlet glömde jag bort det.

Vilken tur då att Hertz var så snälla att de betalade den åt mig.

Hade dock inte räknat med att deras administrationsavgift är på blygsamma 42£...

De lär ju tjäna miljoner på sånt här för de flesta är inte ens medvetna om att det kostar...

17x avgiften i avgift... jäkla ockrare! nästa gång hyr jag nog bil i Luleå istället. Avsevärt mycket bättre villkor där... :) 

Får trösta mig med att jag lyckades "få med mig" ett par portionspåsar med socker från varje hotell vi bodde på... Klen tröst men ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar