För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 7 april 2010

Nu har jag varit för snäll igen

Blir nog ett långt inlagg idag... mycket har hänt sen senast :)

Jo jag hade en fantastisk semester. Helt underbart väder, och skoterföret var det bästa tänkbara, och även om mina styrskenor lyste med sin frånvaro gick det ganska bra att svänga.

Så jag har absolut inget att klaga på, men det är ändå överskattat med semester, därför att det är jobbigt att komma hem igen efteråt:
En miljard kilo pappersarbete och ett halvt handledsbrott (Har bytt glödlampa åt Tessan, PÅ DEN SVÅRA SIDAN!!) senare kan jag bara konstatera att jag egentligen inte känner mig mera utvilad än före påsk, fast det kanske bara är psykiskt?

Nu till rubriken: Jag har överlåtit halva mitt förråd utan extra kostnad till kattkvinnan. För att hon behövde plats och för att jag inte använde den. Ni tycker förstås att jag är för snäll men det är nog bara sån jag är :)

Jaha det här blev ju inte alls så långt. Det var säkert nåt mer jag glömde men det får jag väl komma ihåg senare då.

Över och ut från Mumlet.


ps. kommer nog några bilder från Nikkaluokta senare... ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar