För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 9 april 2010

Rota i era lådor!

Jag lyckades med en fin bedrift igår. Retade upp en telefonförsäljare tills han la på luren själv...

Upprinnelsen till det hela var att han ville sälja en ny och fin telefon till mig helt gratis, och jag ville köpa en gammal och repig telefon till dyr peng. Men några såna hade de inte.

Så nu letar jag med ljus och lykta efter en gammal Sony Ericsson, helst med Java men det går även bra utan. De modeller jag helst vill ha är K750, K800 eller nån äldre lur med SyOs (Symbian) typ G900 eller G500. Jag betalar bra, så rota djupt i era gamla byrålådor nu!

1 kommentar:

  1. Hade det inte varit för en anabolastinn Jocke på ett lager i Oslo hade du kunnat fått tillbaks din sketna Ericsson K800i eller vad den hette. Efter vissa provokationer är den dock inte i brukligt skick.

    SvaraRadera