För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 10 april 2010

Torbens Tvåfärgade Trähus

Torben Toldshöjs Tvåfärgade Tvåvåningsvilla Tycker (att) Tioliter Träfärg Till Terassens Träräcke (bör) Tillföras.

Det ser inte så snyggt ut det där Torben... Kåken har varit halvmålad sen i somras... Och eftersom jag är sexans självvalde målarmästare så kan jag gärna tänka mig att hjälpa till. Det enda jag kräver i gengäld är en fotbollskväll i soffan framför den gigantiska platt-tv som jag antar att du har.

Inte för att jag tror att Torben läser det här men han lär väl få reda på andemeningen ganska snart, då sexans taxi är ett ypperligt företag att anlita om man vill få ut sanningar, osanningar och rena lögner fortare än Ali kan köra bil på Mjölkuddsvägen (Vilket är helt extremt fruktansvärt bedrövligt fort)

Nu ska jag sova innan mina huvtröjekompisar från Rutvik hinner springa från nån annan taxinota.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar