För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 5 september 2012

Från skön kväll till pissig morgon...

Jag fick ett nytt rum igår!

Efter flera timmars dammsugare och skurande har jag äntligen fått ett användbart vardagsrum!

Jag skulle rensa dammsugarröret från tapetrester och för detta ändamål brukar jag använda skurborstskaftet. Den här gången råkade jag dock sätta in det åt fel håll vilket resulterade i att det fastnade...

Nu har jag varken rör eller skaft men i sammanhanget var det ett mindre bekymmer.

Känslan av att vara klar med renoveringen är nämligen att likna vid känslan efter fullbordad kärleksakt.

Härlig underbar och helt oslagbar

När hallen är klar lär total eufori uppstå!

Gårdagens sköna känsla förbyttes dock till misär på morgonen då jag tappade min nya S3:a i asfalten så att skärmen sprack... :'(

Får hoppas att jag har drulle i hemförsäkringen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar