För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 23 februari 2019

Matt av matte

Alla dessa test och klurigheter som ständigt figurerar på Facebook blir man ju redigt trött på.

Fattar ni inte att det bara är clickbait??

Ju fler som klickar desto bättre för reklamintäkterna liksom...

Mer less blir man ju dock på dessa imbecilla och snorlätta matematiska skitproblem som finns i tusentals varianter men som alla är varianter på samma tema.

Men mest less blir man på att så fort nån av mina lättklickande facebookvänner blir oense om svaret på dessa problem så taggar dom in mig för att få hjälp... suck och stön...

Bara för att jag råkar vara ingenjör så betyder det inte att jag har tid och eller lust att lalla på med en massa trams.

Sådetså!

Nu måste jag klara en ny bana i Candy Crush...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar