För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 21 februari 2019

Svengelska 3 (lillfjollis edition)

Jo tack jag vet att jag börjar få lite tomt med material att skriva om.

Blir väl lätt så när man har bestämt sig för att skruva upp tempot i bloggen.

Tänkte pressa ut lite mer ur ämnet E4 söderut och eftersom jag redan har avhandlat saltet och tågkaoset så får det bli en till omgång med svengelska :)

Jag utelämnar den svenska översättningen på orterna den här gången så att ni får lite att fundera på. Om ni kör fast är det bara att tänka på hur oerhört skruvad i huvet jag är så kanske det lossnar...
Annars får ni fråga så kanske jag berättar :)

(Jag börjar från korset vid väg 97 och kör neråt)

Electric Vulture City
The big put it
Gentlemans bay
Pike bay
Moderately healthy
The ant nose
The cutting
Your nose
The bay of the iron oxide
North Fart
The Pair of Cows noses
Oh yeah village
Dick is a river
Whore salmon
Bias again
Be done village
Cold mass unit
Mass unit
Crossing after a river (A.K.A. sixfinger county)
Extremely betrayed
The bottom of the sea
The river of a cage
Leaves regret
Oh the nose
The river of whitefish
Built a river
Rush pus
The little sissy city

Det får räcka tills vidare. Ni lär väl snart vara less på min dåliga humor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar