För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 30 mars 2019

Den gröna ön

Tänkte skriva att vi precis hade lämnat fastlandet men det vore ju fel för det andra är ju också en ö :)

Hursomhelst så har vi precis landat på Irland och det första man får göra här är att leta upp närmaste Mercedes-Benz återförsäljare...

Bilen tycker att huven är öppen när den defacto är så stängd den kan bli. Kanske inte så allvarligt men man måste väl ändå kolla det när det är en hyrbil.

Det var den nitiska gubben på färjeterminalen som skulle ha upp den. Annars hade jag aldrig öppnat skiten...
Hade jag velat frakta nåt olämpligt hade jag knappast gömt det under huven.

Nåväl. Det blir nog bra bara jag slipper betala :)

Efrersom vi precis kom hit har vi inte hunnit med mycket men jag har iallafall lärt mig hur man uttalar Kilkenny korrekt. I allafall om man ska lita på gps:en...

Och den har ju alltid rätt! Eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar