För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 8 mars 2019

Parfymfabrik

Idag när jag kom till jobbet doftade hela bilen som om den hade badat i parfym.

Misstankarna gick givetvis först till vår kvinnliga medarbetare men det kunde snart konstateras att den skyldige var av manligt kön.

Förr var det ju så att killar endast brukade stora mängder parfym för att dölja blöta brakare i Patrik-Svanbergklassen. Om så var fallet här är jag mycket tacksam...

I dagens samhälle är det ju dock annorlunda eftersom man numera kan identifiera sig som vad som helst, t.ex. katt, bergsget eller regnbågsfärgad enhörning som skiter glass...

Själv använder jag ytterst sällan parfym men eftersom jag identifierar mig som en gottochblandat-påse av familjestorlek så borde jag dofta ok ändå va?

NÄ!

Genustramset bryr jag mig inte mycket om. Jag identifierar mig med den jag är. Mumlet, svår falukorvsmissbrukare.

Fast jag ser vissa fördelar. Man kanske skulle börja identifiera sig som flatlus eller tampong?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar