För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 13 mars 2019

Ipren och ordfejd

Personalen på Cirkle K måste tro att jag är svårt beroende av värktabletter.

Riktigt så är det nu inte. Men jag glömmer alltid att fylla på taxibörsen med några stycken så man har ifall man får ett plötsligt anfall. (Det sker ganska ofta eftersom det finns många hjärntrasiga Audidårar i Boden)

Därför måste jag köpa en hel ask varje gång. Vilket resulterar i att vi snart har ett helt skåp fyllt med Iprenaskar där det saknas 2 piller...

Tänk om svenska butiker hade kunnat sälja Ipren och andra liknande preparat i lösvikt! Skulle spara mycket på miljön och på plånboken... Fast det lär väl inte hända...

Hur som helst är det ganska irriterande.

Nästan lika irriterande som när Tompa envisas med att spela Wordfeud mitt i Guns N' Roses November Rains eminenta gitarrsolo utfört av gitarrguden himself.

Eftersom vi har ca 15 matcher igång samtidigt blir det ganska mycket plingande... Att stänga av notifikationerna går inte för då skulle jag garanterat torska de flesta matcherna på tid.

Finns det inte ljudlösa notifikationer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar