För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 27 maj 2010

Det vankas mat

Det här inlägget är något riktat till en specifik läsare... Det är långt till Vallentuna... Men alla andra är också välkomna :)

Ni får gärna köpa mera korv om ni är många...

Jag har varit på Willys idag och införskaffat falukorv, lök och vissa andra nödvändiga samt en hemlig ingrediens...

Tänkte tillaga min världsberömda (Förvisso är det bara jag som smakat den än) Korv Stroganoff ala Mumble i morgon nån gång efter 16.

Jag blir inte arg om ingen kan komma, mat brukar inte vara nåt problem att göra slut på i detta hem :)


Jag slutar ju jobbet två så jag borde hinna fixa lite krubb till strax efter 16.

Fast jag ska ju hinna städa oxå... det får jag göra ikväll... Har med andra ord inte tid att sitta här och lalla på nå mera.


På återätande
/The Mumble

4 kommentarer:

  1. Jag kom just på att det kanske kan vara bra att ha ris om man ska laga Stroganoff... Måste jag ju köpa imorgon... :)

    SvaraRadera
  2. Söta du =) nu blev jag lite stolt, ett helt EGET inlägg i mummelbloggen =) det var inte illa!! Jag ser fram emot middag imorgon å jag hade faktiskt tänkt önska mig din hemliga stroganoff =)) Kramiz

    SvaraRadera
  3. Ris är ypperligt även till efterföljande, obligatoriska bastubad.

    Bara en kan vara anonymast.

    SvaraRadera
  4. Va fan? Läser DU min blogg?? Satan vad trevligt! :D

    SvaraRadera