För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 15 maj 2010

Jag fick ett ryck

Det är inte ofta det händer... Men nu har det hänt! Jag fick en plötslig lust att göra nåt produktivt... Och skrivbordet som har varit ett vilande projekt i flera år fick sig plötsligt en släng av min arbetsiver.


Tyvärr är det ju så att lika fort som lusten kom över mig, lika fort kan den försvinna... så risken finns ju att skrivbordet hamnar överst i min stora hög av ofullbordade projekt. Bäst jag försöker skynda mig med det här...

Tips om färgval emottages med glädje.

Och lika fort som våren kom blev det sommar. Nu är det sommar på riktigt. Hoppas inte den blir lika kort som våren, för då är det ju höst nästa vecka. Och vinter vid midsommar. Dans runt midvinterstången blir det då. Låter inte lika trevligt som sommarvarianten.

1 kommentar:

  1. Angående "tips om färgval" kan du väl lämna in bordet till Reklambolaget för foliering (gul rulle). På så sätt kan du få bordet avdragsgillt färggrant, dvs skattebetalarna får vara med på ett bordshörn.

    Mvh/Hur anonym som helst...

    SvaraRadera