För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 31 maj 2010

Idag var jag lite grinig

Jo det blev ju några småfel idag...

Klart man blir sur när man får åka tom från Hagaviken till Gammelstad för en ROP-körning när man inte ens egentligen är ROP-bil...

Och sen får man gasa som en mongoloid finnig tonåring som nyss har fått körkort över Bergnäsbron för att nån har glömt att kolla flygtiderna...

Bara för att sedan få pressa plattan i mattan till Örarna för att nån tror att det räcker med 11 minuters framkörning från stan...

Klart man blir lite smått grinig...

Men det vägdes bra upp med kramen jag fick!

Och årets kommentar, "står det inte vilket bolag man kör åt på taxilegget?" kommer jag aldrig att glömma... :D

Ha en bra kväll fröken Lena!

ps. ROP betyder Rök och Parfymfri för den som inte visste det... ds.

3 kommentarer:

  1. Nog ska väl 11 min till Örarna räcka. Kliver in i bilen 05,35 och är på jobbet ganska exakt 05,46 = min ;) Fast det är ju klart... Man kanske ska köra Honda... Kram på dig /Vxl Häxan

    SvaraRadera
  2. du bor ju på ica L. min hämtning var ju mitt i skogen nånstans... :)

    SvaraRadera
  3. ja hon e lite lik Ica Jerry

    SvaraRadera