För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 19 september 2011

400

Inlägg nummer 400 i ordningen!

Jag har dock inget speciellt på hjärtat idag, kan dock köra några fler rim som jag filat på...

Anita ses sällan nita, hon ligger i hasen när hon trycker på gasen
Tony är kal som en tundra en vår, men på väg som är hal kan man åka utan att undra om det går
Helena kan konsten att barnen mata och full packning i bil lär hon inte hata
Linda kan konsten att hästar rida, och sina små ungar behandlar hon som kungar
Tess är nog på forden less, kanske dags att till norr komma med il för att testa riktig bil?
Björn är med på ett hörn, men han gillar ofta att softa

1 kommentar:

  1. hahahah, fast jag ligger nog sällan på hasen när jag trycker ner gasen...då kör jag ju bara om!!
    Men det rimmar dock vackert o på blogget ditt får du rimma ju fritt

    SvaraRadera