För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 25 september 2011

Jag var kall

Jag ursäktar den fem dagar långa bloggpausen.

Jag var tvungen att köpa näsdukar så jag hade inte råd med el till tangentbordet.

Eller nåt

Det är inte ofta jag är sjuk men i torsdags var det riktigt tungt, till råga på allt var jag tvungen att pallra mig till kontoret för ett efterlängtat styrelsemöte, ber om ursäkt ifall jag smittat nån...

Fast det verkar ju var nåt som går, halva växelpersonalen har varit däckad, fast nu verkar det ha börjat släppa :)

Fringe

Den extremt efterlängtade fjärde säsongen av min favoritserie har äntligen haft premiär! Som vanligt så får de gråa något att bita i, förvisso en något lugn inledning av årets säsong, men jag är inte orolig för fortsättningen :)

Hockeysäsongen har oxå börjat. Det går inte att missa, och som vanligt så finns det dom som sågar och dömer ut laget för att de har förlorat några matcher.

Kamma er! Det har gått fyra omgångar av drygt 50!!

Det hinner nog hända en hel del innan målsnöret har passerats

1 kommentar:

  1. Vad spelar det för roll? Du känner ju inte ens de i laget

    SvaraRadera