För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 30 september 2011

Förarpanik!

Nu börjar det bli ganska bråttom.

Om en månad kommer den nya bilen och jag har ännu inte gjort klart med nån chaufför...

Eftersom jag dessutom ställer ganska stora krav på kunskap och uppförande inom Mytax AB går det ju inte heller att ta nån dåre från gatan som de flesta andra åkare gör.

Jag har yrkesstolthet och kräver att mina anställda visar detsamma, genom korrekt klädsel och ett allmänt sunt förnuft.

De höga kraven gäller givetvis även åt andra hållet, d.v.s. att lönen skall betalas ut i rätt tid och vara avtalsenlig.

Jag hade två på lut men det verkar som att det har gått grus i maskineriet.


Mummelbloggen växer

Idag har jag raggat en ny läsare, hoppas att den här mycket underliga bloggen skall falla henne i smaken...

Den här månaden har läsarantalet varit lite lägre än vanligt, men det kan ju förklaras med något glesare uppdatering, jag skall försöka bättra mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar