För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 27 september 2011

Hänga gamnacke

Det har blivit rätt många timmar i växeln på senaste tiden. Med tanke på att jag redan jobbar rätt mycket så blir det förstås ganska tungt.

Jag är ju som ni vet inte den som sover i onödan, finns ju som ingen anledning att slösa en massa dyrbar tid på nåt som man ändå aldrig kommer ihåg.

Jag sitter hellre och bokför fel eller gör nåt annat konstruktivt som t.ex att köra Pekka från punkt A till punkt C via punkt B och D, sen tillbaks till B via punkt A och E...

Skämt åsido. Jag gillar att växla, även om det inte är meningen att jag ska sitta där. Humöret har dock varit lite stabilare på de senaste passen, antar att det beror på att chaufförerna sköter sig någorlunda bra.

Det största orosmomentet är när man tvingas skicka sina egna till nåt bra ställe, och vet att inom kort står nån och hugger kniven i mig bakom min rygg.

Idag står 16-22 på schemat med eventuellt nattpass 22-06 efter det. Tur man har möjlighet att hänga nacke några timmar mellan varje samtal.

Kan eventuellt bli några omgångar Wordfeud oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar