För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 17 maj 2012

Kreativiteten flödar

Utanför fönstret flödar vattnet

Här inne flödar musiken

Idag är en ledig dag, jag känner hur motivationen är hög! Den senaste veckans lugnare arbetstempo har medfört att jag nu är helt ikapp med pappersarbetet, och dessutom har fått lite mer ordning på lägenheten, men än är det ju mycket kvar att göra. Idag ska jag spackla färdigt i vardagsrummet!

Först är det dock dags för frukost, sen jobb, sen blir det nog en sen eftermiddagslunch med trevligt sällskap. Har för avsikt att bränna av ett träningspass också ikväll före hockeyn, som eventuellt ska överses på Lingonstigen.

Ibland är det bra med röda dagar, för då har man ingen anledning att fara ut på stan och ränna, då hinner man göra saker hemma!

Helltrain

Nya skivan från detta eminenta Luleåband är mycket stark! Tack för att ni håller uppe min motivation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar