För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 30 maj 2015

Facerape

På vårt kontor händer det med jämna mellanrum att någon glömmer att logga ut från Facebook när de lämnar datorn.

Då finns det många chanser att "facerapa" dessa personer och jag ska erkänna att jag själv har gjort just detta några gånger.

Fast egentligen så är det ett jävla otyg.

För det mesta brukar jag faktiskt bara logga ut personen i fråga av respekt.

Förra veckan blev jag själv drabbad då någon skrev att jag snart ska bli pappa.

Numera får jag mängder med riktad reklam om att jag ska ta ut mina pappamånader et.c...

Om man nu är så jävla klåfingrig att man bara måste ägna sig åt detta otyg kan man väl åtminstone försöka hitta på nåt fyndigt...

För det mesta handlar dessa inlägg om mycket barnsliga saker som t.ex. "nu måste jag gå och bajsa" eller "nu är jag kåt" etcetera.

Vill man vara riktigt jävla elak kan man ändra relationstatus till homosexuell eller liknande... Även detta har jag drabbats av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar