För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 25 maj 2015

Snickarverkstad

Vi "hittade" en lastpall...

Och då föddes iden

De flesta man frågar skulle nog inte rekommendera att man idkar snickeriverksamhet i sin lägenhet.

Det må vara en olämplig sysselsättning, men det funkar faktiskt ändå bättre än vad jag hade förväntat mig.

I det här fallet är det jag som är bromsen och min fru som gasar.

Vi behöver ett bord

Ett bord som ska stå på balkongen och fungera som uppställningsplats för alla de 713 miljarder chiliplantor vi har.

Även den senare aktiviteten skulle nog de flesta anse vara olämplig i lägenhet, åtminstone på 65 kvadrat tillsammans med 3 vuxna, eftersom de tar en sjuhelvetes jävla stor plats...

Men finns det hjärterum finns det chilirum!

Har man väl börjat odla blir det som ett beroende och man vill bara ha mer och mer, så det är inget annat att göra än att trängas och se glad ut.

Bordet blir nog inte så snyggt men det fyller sin funktion, vilket är det viktigaste.

Trångt som i en sillask lär det bli men då är det ju tur att vi är så smala och smidiga... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar