För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 29 maj 2015

Morgonstund har guld i mund

Det måste vara något allvarligt fel när man vaknar före väckarklockan när den är ställd på 3.15.

Nä jag vägrar gå med på det där med gubbstämpel yadayada yada.

För det mesta är jag trött som en klubbad sengångare vid den tiden men i morse vaknade jag och var pigg klockan 02.45 trots att jag knöt mig vid 23-tiden  .

Den trevliga känslan försvann dock snabbt när jag tog fel beslut och ställde mig i fel zon så att jag missade en Antnäskörning... Dessa jävla utropsregler hit och dit. Man blir ju trött bara av det...

När jag dessutom insåg att jag åkt hemifrån utan tändare var all min energi som bortblåst.

"Vilken färg vill du ha?"

MEN JAG SKITER VÄL FÖR I HELVETE VILKEN JÄVLA FÄRG DET ÄR PÅ DET FÖRBANNADE SATANS JÄVLA TÄNDARHELVETET SÅ LÄNGE DEN FUNKAR?!!

God morgon... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar