För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 1 juni 2010

Den sköna känslan av att vara klar

Yes!

Avräkningen är färdigkontrollerad!

Taxisystem har denna månad stulit närmare 12000 kronor av mig i form av icke utbetalda netrev-körningar...

Dessa och några andra helt obegripliga fel senare så är man då äntligen färdig!!

Jag vet ju innerst inne att om bara några dagar kommer jag att sitta här och svära över allt nytt pappersarbete som kommit in, men den känslan man får efter att äntligen ha genomlidit något så avskyvärt pisstråkigt som den månatliga avräkningsavstämningen är faktiskt ändå alldeles utomordentligt trevlig.

Idag tog det ju bara en halv dag dessutom, nog för att jag hade lovat mig själv att jag skulle klara det på tre timmar... men det är ju i alla fall bättre än fyra dar som det tog förra månaden...

Och eftersom klockan bara är tre så kanske jag hinner till Sussi och gnälla också!

Det vill säga om jag slutar att lalla framför datorn.

/The Mumble

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar