För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 17 november 2011

Andreaslås

Konrad klåfinger har varit framme.

Mina bilar är från Tyskland, och därför skall språket i färddatorn vara inställt på tyska.

Emellertid gjorde jag under en svag period i mitt liv ett obegripligt val som jag än idag inte riktigt har förstått.

Jag valde grötfranska

Har än idag inte haft nån som helst nytta av det språket och jag kommer knappast någonsin att ha det.
Hade definitivt haft större behov av tyska, då jag hade kunnat ha det språket i färddatorn. men nu går ju inte det så då får man ta det näst bästa.

Engelska

När man kommer till bilen är språket inställt på engelska, och det ska vara inställt på engelska när man lämnar bilen. Har man behov av att ändra till arabiska, svenska eller klåfingriska är det helt ok.

MEN SE FÖR FAN TILL ATT ÄNDRA TILLBAKA EFTER DIG!!!

Och i systemet har man inget heller att göra. Jag sköter uppdateringarna om sådana skall göras, och är det inte gjort finns det en anledning till detta.

När Mercedes utkommer med 2013 års modell hoppas jag att de har installerat ett Andreaslås i färddatorn!!

Med tanke på hans smeknamn borde han väl hysa stor respekt för det som kommer från Tyskland?

1 kommentar:

  1. Det är nån som har varit klåfingrig ser jag :))

    /Majvor

    SvaraRadera