För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 12 november 2011

Numret som Telia glömde

Jag har efter inventering upptäckt ett stort mysterium.

Jag har ett abbonnemang som inte finns!

På Telias hemsida är numret inte listat, och jag har inte fått någon räkning.

Trots detta ringer jag obehindrat med den telefonen i stort sett varje dag...

Återstår möjligheten att det är ett oregistrerat kontantkort som sitter i, men det är inte likt mig att göra sånt. Dessutom har jag aldrig laddat den så jag måste ju ha betalat in en sjuhelsikes stor summa då när jag köpte det...

Risken med att publicera detta inlägg är förstås att Telia kollar upp det och börjar debitera mig retroaktivt, för det har ju inträffat förr att de har tjuvläst mig blogg. Skulle så vara fallet får man väl stå sitt kast. :)

Livet suger och världen är ändå uppåner.

Detta eftersom Mercedes-Benz uppenbarligen har glömt bort hur man tillverkar en motor som håller mer än 25000 mil.

Tragiskt. Värdelöst. Skabbigt.

Markus nämnde Opel

1 kommentar: