För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 25 november 2011

Fågeln flög ur sitt bo

Hade precis hunnit landa i Stockholm när telefonen ringde. Nyckelproblem, bilproblem, yadayadayada.

Det var länge sen som jag kom till insikt. Har man en gång blivit egen har man sålt sin själ till djävulen och med den har man övergivit allt vad ledighet innebär.

Det gör mig ingenting, jag är van att ta hand om problem, och har svårt att släppa taget.

Ändå är det precis det jag behöver göra ibland

Men den här gången är det skillnad! För jag har stort förtroende för att den andra delägaren kan sköta VÅRT företag med bravur och se till så att VÅRA bilar sköter sig.

Man får allt hoppas att han även som invald i disciplinnämnden kan styra upp den sjunkande spiral som moderbolaget tycks ha hamnat i. Att skylla på åkarna som högsta ledningen oftast gör är ingen lösning för de behöver medel, stöd och hjälp från ledningen för att kunna göra ett bra jobb.

Samt en och annan näsbränna om det krävs

nog om detta. Jag är i Stockholm för att umgås med goda vänner och trevligt, det tänker jag ha!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar