För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 13 november 2011

Disciplinnämnden

På Sexans senaste åkarmöte beslutades införandet av en disciplinnämnd för att försöka få bukt med den ofta förekommande bristen på ansvar hos våra åkare.

Jag satt själv och diskuterade detta ämne i lugn och sansad samtalston igår kväll när ett headset hoppade ur min hand och kastade sig själv in i väggen. En dörr smällde igen sig själv så hårt att den blev sned. Vi har kanske spöken på vårt kontor.

Då påtalade jag vikten av att komma i tid på morgonen.


Sen försov jag mig själv idag


Förvisso har jag en fullt godtagbar ursäkt, men det hjälper ju inte... Som vanligt så lyckades vi sy ihop även denna morgon genom knätrolleri.

Den dagen då allt skiter sig rycker dock allt närmare

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar