För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 6 februari 2012

Det är fullbordat

Jag fick mina svar

Det var ju det som var den verkliga orsaken till att jag åkte hit

Solen och värmen var bara en bonus, en mycket trevlig sådan.

Men som sagt, det som jag kom hit för är avklarat. Skulle det bli ett avslut eller en fortsättning?

Det blev ett avslut

Det som länge har legat i luften fick komma ut, och jag är helt säker på att det här var det bästa för oss båda.

Jag ångrar absolut ingenting av det som har varit. Ett mycket intressant år har det varit. Och jag är mycket tacksam för att jag fick lära känna dig Jojeidi!

Du är en bra människa, men de skillnader som finns mellan oss är helt enkelt för stora.
Jag vill inte generalisera och påstå att det har med kulturskillnaderna att göra. Lite så är det nog, och givetvis har även avståndet spelat stor roll, men i slutänden var det ändå inte det som avgjorde.

Inte var det åldern heller. Visst skiljer det 10 år mellan oss, men allt hon har varit med om i sitt liv uppväger det mesta, hon agerar definitivt inte som om hon vore yngre än mig, snarare tvärtom faktiskt.

Nej, det berodde nog tyvärr mest på att vi helt enkelt inte förstod varandra, nu pratar jag inte om det språkliga, utan mer om det själsliga.

De saker jag sa tolkades helt enkelt inte på det sätt jag avsåg, och vice versa.

Vi skiljdes som vänner och jag önskar dig all lycka i framtiden Jojeidi!!

I will always love you!

2 kommentarer:

  1. Vad är det som är fullbordat? Du kan inte skriva såna där luriga rubriker utan inlägg heller... ;-)

    SvaraRadera
  2. Använd ögonen herr eller fru anonym

    SvaraRadera