För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 3 februari 2012

Jag ar en lurifax

Ber om ursakt for att det kan vara lite svart att lasa, har inga svenska bokstaver pa det har tangentbordet...

Nu har jag kommit pa hur man gor!

For att luras smart

Jag gick och vandrade pa stan i morse som jag brukar gora varje morgon. Da kom det fram en tjej som var mycket kort. Antagligen mindre an halva jag...

Naval, hon hade ett erbjudande, "an offer you can't refuse!"

Jo det brukar ju heta sa... Och ni som inte kanner mig tror att jag ar en san dar som nappar pa allt. Men om ni tror det sa kanner ni mig inte pa riktigt!

Jo. Jag foljde med henne. Mest bara for att kolla laget,och for att jag inte hade nat annat for mig, jag har ju trots allt semester!

De bjod mig pa lunch, visade mig runt och var allmant trevliga, och det dom ville var att jag skulle skriva pa en sa kallad semesterplan.

Mot en summa pa cirka 18.000 dollar som betalas manadsvis under fem ar far man tva veckors tillgang per ar till ett hotellrum pa nagon av de femtiotusen anslutna hotellen i varlden under de narmaste 40 aren.

Definitivt ett bra erbjudande faktiskt, och med lite lirkande, diskussion hit och dit lyckades jag forhandla fram en massa bonusgrejor.

Sen skrev jag pa kontaktet

Och det ar nu ni tror jag ar dum, fast det ar nu den geniala biten kommer in i bilden.

For en timme efter jag skrivit pa akte jag tillbaka och rev upp hela kontraktet.

Och jag fick behalla alla bonusgrejer jag hade forhandlat till mig! Jag fick ett par nya Nikeshorts, tva t-shirts och en flaska italiensk skumpa till ett totalt varde av 300 dollar.

Allt jag betalade var 20 dollar for taxiresan dit och tillbaka...

Jag ar inte korkad. Men ibland spelar jag dum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar