För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 6 februari 2012

Jag ar gubbe

Inser att det ar ratt trakigt att vara utomlands sjalv.
Speciellt pa ett stalle dar man redan har varit.

Visst ar det trevligt med sol och varme, men det finns ju mer i livet an sa.
Och jag ids inte spendera pengar pa utflykter som jag redan har varit pa, dessutom ar det trist nar man inte har nan annan att umgas med.

Nu tanker ni, varfor umgas han inte med sin flickvan?

Det ar komplicerat

Men vi kan val for enkelhets skull saga att hennes tva barn och heltidsjobb tar upp sa mycket tid att hon inte hinner med mig.

Och det som aterstar for mig ar saledes att bara lalla runt, promenera och fundera pa livet. Ga och lagga mig klockan sju pa kvallen. Sova i solstolen pa dagtid.

Gubbliv helt enkelt

Det ar ju inte latt med en san enorm omstallning for mig som vanligtvis har hacken full med jobb...

Nasta gang jag aker hit eller nan annanstans sa kommer jag inte att gora det ensam.

Kom hit nu Tompa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar