För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 2 februari 2012

Räkfrossa

Finns viss risk för att man kan bli röd. Trots att jag är betydligt mer lagd åt det blåa hållet.

Den Arubianska solen är inte att leka med, speciellt inte när man glömde kepan hemma.
Men nu har jag åtgärdat det problemet...

Igår provade jag jacuzzin på rummet för första gången, känns lite skumt att de har placerat den typ mitt i rummet, men det var definitivt en skön känsla att ligga där efter en halvdag i solen.

Jag inser att jag måste fråga nån om hjälp med att gnida in solkrämen på ryggen... Måste bara hitta en stege så att hon når upp :)

Annars är livet just nu helt underbart!

Jag hörde att det visst var ganska kallt i Luleå? :)

1 kommentar:

  1. Idag är ännu kallare. -30 här på kalla Porsön.
    Är bara lite avundsjuk på dig som är i värmen...
    Du valde rätt tid att åka iaf, iskylan kom när du for. Skynda dig tillbaks så vi får tillbaks värmen igen... ;-)

    SvaraRadera