För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 20 november 2014

Tragiskt är bara förnamnet

Såna här inlägg tycker jag inte om att skriva och jag gör det inte ofta.

Men inför den här resan hade jag på känn att det skulle komma och ikväll har jag sett skiten med egna ögon.

Människor som utnyttjar andra människor för egen vinning skull. De åker ner till Thailand eller andra liknande ställen med en enda sak i åtanke.

För dessa samhällets kloakråttor ger jag inte fem öre.  Fy fan vilka jävla svin de är. Spänniga pissråttor som endast utnyttjar sin position i samhället. För dessa äckel är thailändska tjejer inget värda. De kommer hit för att ha kul och sprida sin säd och sina pengar omkring sig och skrattar åt alltihop.

Tjejerna har inget val.  De är tvungna att finna sig i situationen, att göra vad som krävs för att överleva.  För att kunna försörja sig själva och sin familj.

Givetvis finns det solskenshistorier. Män som kommer hit och hämtar en fru eller tjej. Tar med de till Sverige och ger de ett bättre liv med kärlek och omtanke.

Tyvärr är dessa solskenshistorier en bråkdel av totalen och ofta hittar man kvinnorna i ett dike. Om de överlever är de ändå döda.

Nä fy fan för mänskligheten...

Thailand är ett centrum.  Ett centrum för väldigt mycket roliga, fina och bra saker.  Men tyvärr även ett centrum för allt skit som finns på vår planet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar