För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 12 oktober 2011

Bad loser

Jag har nu spelat Wordfeud i några veckor, och kommit underfund med hur det funkar.

Jag hatar det

Precis som i Betapet är det med en massa ord som jag inte egentligen anser vara ord, som till exempel åh, äh, och andra så kallade läten som inte kan kopplas till något språk.

Dessutom saknas det en del ord som jag tycker är relevanta som förvisso endast ett fåtal av alla människor hört talas om och vet vad det är, men som mig veterligen ändock tillhör det svenska språket.

Jag kan ändå inte slita mig

Det är svårt att låta bli, speciellt när man får däng av TL och bara måste uppbringa alla betänkliga knep och tricks för att lyckas vinna.

Jag har svårt att ta en förlust, och lika barnsligt lycklig blir jag när jag vinner.

Kanske något som hör barnstadiet till, men jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle...

3 kommentarer:

  1. ha ;O

    Känner igen mig, fick spö av Kjettsan med 4-0 i förrgår, inte lätt att somna den kvällen. Det värsta är oflyten med bokstäverna jag alltid har.

    Björn-Vegard

    SvaraRadera
  2. idag 0-5, SATAN

    B-V

    SvaraRadera