För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 9 oktober 2011

The running man

Jag fick ett infall. Ett plötsligt slag av sinnessjukdom när jag låg där och drog mig i sängen.

"Tänk om man skulle ta och springa till växeln?"

Sagt och gjort. Hoppa i träningskläderna och kuta iväg.

På tom mage. Ingen vätska i kroppen. Kanske inte världens smartaste ide.

Men jag fixade det faktiskt!

Kanske ingen större bedrift för er som är hurtiga, men för mig som inte kunnat springa på 15 år är det MYCKET stort.

Såhär i efterhand är jag starkt medtagen, men ruskigt stolt!
Känns som att man sprungit två maratonlopp, men 4,6 kilometer är iallafall ett tiondels!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat plankan, nu ska jag gå å köpa gymkort...tänker inte bli större än dig

    //PC

    SvaraRadera