För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 25 oktober 2011

Manuel

Idag har varit en produktiv dag känns det som. Ändå har jag inte ens börjat jobba än...

Fast det är ju som vanligt en jävla massa bollar i luften kring driften av ett aktiebolag.

Jag har knutit en ny deal

Manuel, ni vet han som är farsa till automat, han ska leverera lunch till mina hungriga utsvultna chaufförer. För detta får han reklam på mina bilar.

Jag tror att det blir en bra deal. Mexikansk mat kanske inte är det mest ultimata ur doftsynpunkt, men det luktar ju ändå bättre än svett och gammal fimp...

Och man kan definitivt inte klaga på kvaliteten. Mat som är lite annorlunda och som andas nytänkande och kreativitet. Inte samma gamla hjulspår som alla andra.

Dessutom är loggan häftig och kommer antagligen att bli riktigt snygg på den gula bakgrunden.

Välkommen till Restaurang Don Guacamole!

2 kommentarer:

  1. För detta får han reklam på mina bilar.

    Hmmm Var det inte ett AB du var delägare i?

    SvaraRadera
  2. Sluta märka ord herr Kvarnhed

    SvaraRadera