För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 18 oktober 2011

Dubbel bokning

Jag har tydligen stigit upp före fan helt i onödan, T ringde nämligen och undrade var hans bil var nu på morgonen.

På mitt schema är det jag som står uppskriven, tydligen figurerar det fler versioner av schemat än min och det är ju olyckligt, för jag är inte den som frivilligt kör dagpass när jag inte måste...

Jag hade som uppgift att maila ut den aktuella versionen i veckan, det har jag inte hunnit göra än. Men den kommer väl på söndag, och då hinner jag väl ändra den tills på måndag :-)

P.s. Jag ogillar regelbrott, även om de gagnar mig, och i detta fall gäller det en gammal om än något ringrostig räv. Jag tycker inte att du borde ha glömt den självskrivna regel som gäller att man inte kör tom från Mjölkudden och utåt. Detta gäller givetvis även om man loggar in i Mellanbodens kommun... d.s.

God morgon alla nattsuddare
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar