För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 8 oktober 2011

Fippelbloggen

Jag måste byta namn på min blogg. Jag har nämligen fått några nya självbetitlade epitet som måste belysas.

I morse hade jag lite bråttom till träningen så jag rafasade ihop mina grejor, tog en snabb frukost och skulle just åka när jag insåg att jag inte hittade bilnyckeln som vanligt.

Efter att ha rotat igenom lägenheten i tjugo minuter fann jag den.

I tändningslåset

Till råga på allt så glömde jag hälften av mina träningsgrejor när jag åkte.

De alltmer gråsprängda tinningarna kombineras nu med begynnande Alzheimers av sjnude grad.

Dock har jag ännu inte som vissa i min närhet tappat bort min bil. Fast det är väl bara en tidsfråga innan det händer...

Idag är jag less. Och nu ska man jobba i fjorton timmar. PUH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar