För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 8 oktober 2011

Kall lax

Den gör skäl för sitt namn, vår kära flygplats.

Man får ofta stå där och frysa i evighetslång väntan på kunder. Kylan biter i fläsket och vinden friskar i så man får hålla i sig i nåt tungt.

Nu är ju inte jag funtad så att jag gasar ut dit så fort jag får chansen som vissa andra gör. De far till och med dit när det är full huggning i stan.

Fattar det inte alls. Kallt, segt och definitivt inte ekonomiskt försvarbart. Det är varken normalt eller etiskt korrekt.

Jag kör hellre tant Agda från smedjan till Ica. Kanske inte världens bästa körning men det är iallafall en körning...

Och så länge man har kund i bilen har man momentum!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar