För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 7 oktober 2011

Det börjar suga nu

Jag erkänner. Jag skrev rubriken för att locka till mig de som trodde att de skulle få smaskiga bilder.

Tji fick ni

Men om ni fortfarande läser kanske ni kan vara intresserade av vad detta inlägg egentligen handlar om.

Jag känner suget

Viljan är stark!
När det börjar rulla på med körningar på kvällstid är det roligt att köra taxi! När man får jobba som ett syk, och hjälpa till med flygkörningar efter sitt pass när de trötta och omotiverade räkorna redan har lagt sig i sängen och börjat suga på sin tumme.

När man får sitta i växeln och räkna för att försöka sy ihop morgondagens körningar och hoppas på att ingen av de tumsugande bejbisåkarna försover sig med flit.

Då är det skitkul!

Att det går bra för Luleå Hockey hjälper till att stärka motivationen, men vissa idioter som inte har något på en hockeyrink att göra borde ju låsas in. Nä, jag kan inget om hockey, vet inte vad spelarnas mamma heter eller vad de har för nummer på sin tröja. Det enda jag bryr mig om är om de kan göra mål och eller passa.

Jag har ont i min högra handled

Som vanligt så börjar mina sexgalna mongolida arbetskamrater spekulera i hur jag har fått min skada.

Tji fick ni!

För jag är vänsterhänt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar