För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 2 januari 2012

27 dagar

Nedräkningen fortsätter.

Idag tänker jag på att Veronica älskar det väder som råder just nu utanför fönstret.
På ett sätt förstår jag henne. För det är faktiskt ganska vackert.

NÄR DET HAR SLUTAT

Fast just nu, medans det fortfarande vräker ner är det knappast speciellt trevligt...

Och det faktum att jag gjorde det fatala misstaget att åka till Biltema och köpa nya torkarblad till min Toyota gör inte situationen bättre, för trots att det stod i katalogen att det var samma längd till båda sidorna så var det förstås inte det...

Jag måste vara jävligt korkad som åker dit, för varenda gång man köpt nåt där blir man djupt besviken.

Men jag överlever

För nu är det bara 27 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar