För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 29 januari 2012

Semesterdag ett

Sista arbetspasset före semestern skulle komma att bli tungt

Minst sagt tungt

Kvällen började bra, sen skulle jag öppna bakluckan på 67.

Stendöd. Funkar varken ute, inne eller på nyckeln. Antagligen nåt kabelbrott

Efter att ledbruten, svettig, förfrusen om fingrarna och smått irriterad ha lyckats klättrat in i skuffen på jakt efter säkringsbox och förteckningen över vilka säkringar som är vad kunde jag konstatera att det inte var där felet satt.

Suck!!

Just då.
Då plingade det i telefonen...

Yum Yum

Om ni inte redan vet det bör man svara omedelbart om yum yum skriver.

Annars kommer spekulationerna fram omedelbart...

Jag kunde inte riktigt dölja min irritation, och det fick jag givetvis äta upp. Att med lätt andnöd ringa upp och säga: "sorry baby. I am a little busy right now" kändes som en bra ide då, men i eftertänksamhetens kranka blekhet kanske det inte var så klokt...

Nu har man en del lirkande att ta itu med när man landar :-)

Jaja. Det löser sig nog

Semestern börjar bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar