För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 23 januari 2012

Jag börjar landa

Ska försöka mig på ett seriöst inlägg för en gångs skull.

Hela den här grejen med Aruba har inte riktigt landat i min skalle.

Förrän nu

Vad är det egentligen jag vill med allt det här? Och vad är det jag tror att jag kommer att uppnå?

Hur hade det känts om jag bara hade åkte på en helt vanlig semesterresa?

Många frågor och få svar

Det jag har gjort de senaste veckorna har fått mig att inse hur liten man egentligen är som människa och hur svag man egentligen är för de nycker som livet har att erbjuda.

Jag brukar köra med den där grejen, att livet är som en kurvig väg där man inte vet vad som väntar bakom nästa krök. Och det kanske är lika bra?

Hur kul hade det varit om man redan visste vad som komma skulle?

Jag har inte heller insett allvaret i mina handlingar förrän nu. Och vilka konsekvenser det kan komma att få.

Det enda jag vet är att jag inte vill ha hemligheter för någon.

Och speciellt inte för henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar