För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 30 januari 2012

Åtta timmar

Om åtta timmar lämnar jag Sverige.

Det här är ingen vanlig semesterresa, det känns tydligt.

Mina känslor är delade, såklart längtar jag till värmen och solen, och förstås även till Heidy. Men samtidigt kan jag inte undvika att fundera på om det här var det bästa beslutet.

Jag åker dit för att få svar på många frågor, och jag kommer förmodligen att komma hem med några svar, men säkert även nya frågor.

Skattemyndigheten knackar på dörren i Mars. Det saknas en hel del på det privata skattekontot. Skulder jag har dragit på mig från tiden med den enskilda firman. Kanske hade det varit klokare att använda pengarna till det istället för att åka på en lyxresa.

Men jag har kanske inget val?

Hur den här historien kommer att sluta är det ingen som vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar